fbpx
slika usluge za web stranicu .hr
Uz vas sam na svakom koraku

Razvijte se i istaknite iz gomile

Izrada profesionalnih web stranica

Jedna platforma, neograničene web mogućnosti

Svaki dio web stranice dizajniram pomoću Elementorovog alata na WordPress platformi. S više od 90 nevjerojatnih widgeta i 300+ predložaka, mogu stvoriti bilo koju vrstu web stranice koju možete zamisliti i povezati ju s marketinškim i CRM alatima.
 
Preuzimam potpunu kontrolu nad svojim web rješenjima i radim moćne web stranice  koje su prilagođene vašim potrebama, bez ograničenja dizajna.

Web stranice za vaše poslovne usluge

Promovirajte svoju uslugu, ponudite svoje vještine, prodajte proizvode ili jednostavno prikupite potencijalne klijente i kupce. 

Web shopovi

Prilagođavamo svaku stranicu isa WooCommerce alatom kako bi stvorili jednostavan i intuitivan web shop koji potiče prodaju.

Landing page stranice

Landing page stranice kreiramo s fokusom na konverzije uz prilagođene obrasce koje će vaši potencijalni klijenti željeti ispuniti.

Portfolio i CV web stranice

Predstavite svoje iskustvo, fotografije, glazbu, dizajne, arhitektonske projekte i još mnogo toga. Web stranica samo je početak vašeg rasta.

Blogovi i medijske web stranice

Nakon završetka projekta i ukoliko to želite, pomoći ću vam u edukaciji kako biste mogli održavati sadržaj i voditi web stranicu samostalno. 

Web stranice za događaje i zabavu

Povećat ćemo vašu publiku pomoću potpuno prilagodljivih obrazaca i dokazanih marketiniških web formata. Nadmašite svoje marketinške ciljeve.

Kretivne web stranice

Ispričajte zadivljujuću priču na svojoj web stranici i impresionirajte posjetioce interaktivnim značajkama i animacijama.

Web stranice za zdravlje i wellness

Napravit ćemo web stranicu koja prikazuje vaše proizvode i usluge u najboljem svjetlu, pretvarajući posjetitelje u aktivne kupce.

Digitalnim marketingom se uvijek treba baviti

Digitalni marketing može raditi za svakoga

Digitalni marketing je od vitalnog značaja za vaše poslovanje i svijest o proizvodu ili usluzi jer vam pomaže da dosegnete veću publiku nego što to možete tradicionalnim kanalima.

Budući da digitalni marketing ima toliko mogućnosti i povezanih strategija, pristupam mu kreativno i eksperimentiram s raznim marketinškim taktikama uz ograničeni budžet klijenta.

Content marketing

Blog, e-book i infografika su vrste marketinških sadržaja koje izrađujemo sa svrhom generiranja svijesti o proizvodu ili usluzi, rasta prometa i stvaranja potencijalnih kupaca.

Marketing na društvenim mrežama

Promoviramo vaš rad na kanalima društvenih medija Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn i Pinterest, targetirajući i vješto se obraćajući potencijalnim kupcima. 

Plaćanje oglasa po kliku (PPC)

Usmjeravamo promet na vašu web stranicu plaćanjem svaki put kada se vaš oglas klikne. Ovu metodu izvodimo na Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, i LinkedIn Ads.

Email marketing

Email marketing koristimo za promociju sadržaja, popusta ili događaja. Osvojite nove i ponovne kupce slanjem e-pošte s marketinške platforme MailChimp.

Google Analytics

Dobivate potpuno razumijevanje svojih kupaca na različitim uređajima i platformama. Google Analytics nam daje besplatne alate za razumijevanje ponašanja naših kupaca na internetu što nam pomaže u prilagodbi vaše stranice i učinkovitijeg oglašavanja. 

Google Tag Manager

Upravljajte svim dijelovima svoje web stranice bez programiranja.  Google Tag Manager nudi jednostavna, pouzdana, lako integrirana rješenja za upravljanje oznakama koje će vam pomoći saznati na što vaši potencijalni kupci najviše klikaju.

Google Search Console

Search Console alati i izvješća pomažu vam izmjeriti promet i izvedbu pretraživanja vaše web stranice i učiniti da vaša stranica zablista u rezultatima Google pretraživanja. Googlajte se i pronađite među prvim ponudama – čime povećavajte relevantnost za potencijalne kupce.

Google Business

Vaš besplatni Google Business profil tvrtke omogućuje vam da se jednostavno povežete s klijentima na Google pretraživanju i Kartama. Omogućite klijentima da vas kontaktiraju na više načina.

stavite svoju web stranicu ispred konkurencije

SEO je ključan za uspjeh svake web stranice

Proces optimizacije vaše web stranice radimo kako bi se “rangirala” više na stranicama s rezultatima tražilice, čime se povećava količina organskog (ili besplatnog) prometa.

Kako bi vaša web stranica ispunila najviše tehničke SEO standarde, koristim dodatak koji to osigurava, Yoast SEO.

Postoji nekoliko načina pristupa SEO-u kako bismo generirali kvalificirani promet na vašu web stranicu. To uključuje:

On page SEO

Ova vrsta SEO-a fokusira se na sav sadržaj koji postoji na web stranici. Služi kao pomoć tražilicama da razumiju kontekst i sadržaj svake stranice, svrhu kojoj služi i upite koje rješava.

Off page SEO

Ova vrsta SEO-a fokusira se na sve aktivnosti koje se odvijaju izvan web stranice. Riječ je o povratnim vezama (backlinks) s drugih web stranica sličnih interesa, a imaju što veći autoritet na tom području.

Tehnički SEO

Ova vrsta SEO-a usredotočuje se na pozadinu vaše web stranice i kako su vaše stranice kodirane. Kompresija slike, strukturirani podaci i optimizacija CSS datoteka sve su oblici tehničkog SEO-a koji mogu povećati brzinu učitavanja vaše web stranice – važan čimbenik rangiranja u očima tražilica poput Googlea.

ispričajte svima svoju priču

Brendiranje čini svijet boljim mjestom

Brendiranje je proces stvaranja snažne, pozitivne percepcije tvrtke, njezinih proizvoda ili usluga u umu kupaca kombiniranjem elemenata kao što su logotip, dizajn i dosljedna komunikacija kroz sve marketinške kanale. 

Učinkovito brendiranje pomaže tvrtkama da se razlikuju od svojih konkurenata i izgrade bazu lojalnih kupaca. Dobar branding je strateški, dok je marketing taktički. 

Kada postavimo više ciljeve i definiramo vašu priču, možemo početi izrađivati marketinški plan koji je usmjeren na postizanje tih ciljeva. Ne morate biti ‘veliki’ da biste imali brend, dovoljno je da ste autentični i želite ispričati što je u pozadini vašeg rada, a ja vjerujem da svaka osoba ima što za ispričati. 

Tretiram vaš brend kao osobu

Svrha brendiranja je stvoriti odnose s vašim kupcima. Najlakši način da to učinimo je tretirati brend kao osobu i razumjeti da i vaši kupci učine isto.

Dajem prioritet dosljednosti

Prepoznatljivi, vrijedni brendovi daju prednost dosljednosti. Kada je vaša priča ujedinjena na svim medijima i platformama, korisnici je se s vremenom mogu lakše upoznati, prepoznati i preferirati vaš proizvod ili uslugu. 

Gradim i slijedim strategiju brenda

Strategija brenda je plan sa specifičnim, dugoročnim ciljevima koji se mogu postići kako se vaše poslovanje razvija. Ti se ciljevi obično vrte oko svrhe vašeg poslovanja, emocija i relevantnosti za potencijalne kupce ili korisnike. 

Ne dopuštam da se inspiracija pretvori u imitaciju

Konkurentska analiza je važna jer nam daje ideje o tome kako možemo poboljšati ili dodatno izdvojiti vaše poslovanje. Međutim, samo zato što je konkurent (ili dva) brendirao svoju tvrtku na određeni način ne znači da moramo slijediti njihov primjer. Nove, jedinstvene, autentične priče stvaraju brend. 

Poduzeća s kojima sam imao priliku surađivati