Promovirajte svoju uslugu, ponudite svoje vještine, prodajte proizvode ili jednostavno prikupite potencijalne klijente i kupce.
Prilagođavamo svaku stranicu isa WooCommerce alatom kako bi stvorili jednostavan i intuitivan web shop koji potiče prodaju.
Landing page stranice kreiramo s fokusom na konverzije uz prilagođene obrasce koje će vaši potencijalni klijenti željeti ispuniti.
Predstavite svoje iskustvo, fotografije, glazbu, dizajne, arhitektonske projekte i još mnogo toga. Web stranica samo je početak vašeg rasta.
Nakon završetka projekta i ukoliko to želite, pomoći ću vam u edukaciji kako biste mogli održavati sadržaj i voditi web stranicu samostalno.
Povećat ćemo vašu publiku pomoću potpuno prilagodljivih obrazaca i dokazanih marketiniških web formata. Nadmašite svoje marketinške ciljeve.
Ispričajte zadivljujuću priču na svojoj web stranici i impresionirajte posjetioce interaktivnim značajkama i animacijama.
Napravit ćemo web stranicu koja prikazuje vaše proizvode i usluge u najboljem svjetlu, pretvarajući posjetitelje u aktivne kupce.
Digitalni marketing je od vitalnog značaja za vaše poslovanje i svijest o proizvodu ili usluzi jer vam pomaže da dosegnete veću publiku nego što to možete tradicionalnim kanalima.
Budući da digitalni marketing ima toliko mogućnosti i povezanih strategija, pristupam mu kreativno i eksperimentiram s raznim marketinškim taktikama uz ograničeni budžet klijenta.
Blog, e-book i infografika su vrste marketinških sadržaja koje izrađujemo sa svrhom generiranja svijesti o proizvodu ili usluzi, rasta prometa i stvaranja potencijalnih kupaca.
Promoviramo vaš rad na kanalima društvenih medija Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn i Pinterest, targetirajući i vješto se obraćajući potencijalnim kupcima.
Usmjeravamo promet na vašu web stranicu plaćanjem svaki put kada se vaš oglas klikne. Ovu metodu izvodimo na Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, i LinkedIn Ads.
Email marketing koristimo za promociju sadržaja, popusta ili događaja. Osvojite nove i ponovne kupce slanjem e-pošte s marketinške platforme MailChimp.
Dobivate potpuno razumijevanje svojih kupaca na različitim uređajima i platformama. Google Analytics nam daje besplatne alate za razumijevanje ponašanja naših kupaca na internetu što nam pomaže u prilagodbi vaše stranice i učinkovitijeg oglašavanja.
Upravljajte svim dijelovima svoje web stranice bez programiranja. Google Tag Manager nudi jednostavna, pouzdana, lako integrirana rješenja za upravljanje oznakama koje će vam pomoći saznati na što vaši potencijalni kupci najviše klikaju.
Search Console alati i izvješća pomažu vam izmjeriti promet i izvedbu pretraživanja vaše web stranice i učiniti da vaša stranica zablista u rezultatima Google pretraživanja. Googlajte se i pronađite među prvim ponudama – čime povećavajte relevantnost za potencijalne kupce.
Vaš besplatni Google Business profil tvrtke omogućuje vam da se jednostavno povežete s klijentima na Google pretraživanju i Kartama. Omogućite klijentima da vas kontaktiraju na više načina.
Proces optimizacije vaše web stranice radimo kako bi se “rangirala” više na stranicama s rezultatima tražilice, čime se povećava količina organskog (ili besplatnog) prometa.
Kako bi vaša web stranica ispunila najviše tehničke SEO standarde, koristim dodatak koji to osigurava, Yoast SEO.
Postoji nekoliko načina pristupa SEO-u kako bismo generirali kvalificirani promet na vašu web stranicu. To uključuje:
Ova vrsta SEO-a fokusira se na sve aktivnosti koje se odvijaju izvan web stranice. Riječ je o povratnim vezama (backlinks) s drugih web stranica sličnih interesa, a imaju što veći autoritet na tom području.
Ova vrsta SEO-a usredotočuje se na pozadinu vaše web stranice i kako su vaše stranice kodirane. Kompresija slike, strukturirani podaci i optimizacija CSS datoteka sve su oblici tehničkog SEO-a koji mogu povećati brzinu učitavanja vaše web stranice – važan čimbenik rangiranja u očima tražilica poput Googlea.
Brendiranje je proces stvaranja snažne, pozitivne percepcije tvrtke, njezinih proizvoda ili usluga u umu kupaca kombiniranjem elemenata kao što su logotip, dizajn i dosljedna komunikacija kroz sve marketinške kanale.
Učinkovito brendiranje pomaže tvrtkama da se razlikuju od svojih konkurenata i izgrade bazu lojalnih kupaca. Dobar branding je strateški, dok je marketing taktički.
Kada postavimo više ciljeve i definiramo vašu priču, možemo početi izrađivati marketinški plan koji je usmjeren na postizanje tih ciljeva. Ne morate biti ‘veliki’ da biste imali brend, dovoljno je da ste autentični i želite ispričati što je u pozadini vašeg rada, a ja vjerujem da svaka osoba ima što za ispričati.
Prepoznatljivi, vrijedni brendovi daju prednost dosljednosti. Kada je vaša priča ujedinjena na svim medijima i platformama, korisnici je se s vremenom mogu lakše upoznati, prepoznati i preferirati vaš proizvod ili uslugu.
Strategija brenda je plan sa specifičnim, dugoročnim ciljevima koji se mogu postići kako se vaše poslovanje razvija. Ti se ciljevi obično vrte oko svrhe vašeg poslovanja, emocija i relevantnosti za potencijalne kupce ili korisnike.
Konkurentska analiza je važna jer nam daje ideje o tome kako možemo poboljšati ili dodatno izdvojiti vaše poslovanje. Međutim, samo zato što je konkurent (ili dva) brendirao svoju tvrtku na određeni način ne znači da moramo slijediti njihov primjer. Nove, jedinstvene, autentične priče stvaraju brend.